Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.07.2005, 16:50
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.090
Perusasetus

Lainaus:
quote:
JeeppiClubis JAMANT kun on nro 1, niin mulla on viel 3 kertaa enempi syytä olla jäsen, oon nro 111 <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

- Finnish Jeep Driver's Club ja Jeep ZJ, kun haluat purjehtia mukavasti mättähältä mättähälle.
- www.fjdc.org www.PaHaMa.com www.OffRoadOulu.com
Joo, mut sun numeros pienenee jos joku jättää maksamatta mun ja sun välissä!! Mun numero ei enää pienene!!!

FJDC #1 !!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Jonkun Jeepin jarrupalat bj45lava O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 19.11.2007 09:25
Koppa jonkun maasturin päälle. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.08.2007 09:46
Niva Thyyning4x4 kerhon kokous Ex_inkkari Chit-Chat 33 27.09.2005 09:09
Olenko jonkin maasturi/Offroad kerhon jäsen ? Chit-Chat 11 29.07.2005 21:20
Tein omat Maasturi/Off-road sivut vielä käyttäjii SuzukiOsku Tekniikka & Jutustelu 56 20.06.2004 11:56


Sivu luotu: 06:52 (GMT +2).