![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
http://www.nettiauto.com/viewVehicle...d_car=341970&P Tarkoittanetko tota vai sitä J.Lundanilla myynnissä olevaa? No enyway ei voi kun ihmetellä ton linkin zil 131 hintaa 4000 euroa, haloo, toi firma on maksanu tosta max 700 euroa koska PV huutokaupan kaikki zilit myytiin alle 700 euroon. No onhan tossa se että saa (ehkä) koe ajaa kun ostaa avtokaupasta mutta noi ryssävehkeethän on niin hyviä että tietäähän sen että ne toimii koeajamattakin, tai sitten että paskana se on, turhaa sitä koe ajaa, riippuu keltä kysyy Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:öffisälää melkein lahjoituksena | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 11.04.2007 10:02 | |
| Ruostumaton Bertta(melkein) | Volvoton | Maasturiprojektit | 6 | 06.02.2007 22:54 |
| melkein off-road | kristian | Chit-Chat | 2 | 02.11.2005 10:06 |
| Tuli hommattua c4 paxton vette | Sakkeus | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 30.07.2005 21:35 |
| Melkein OT: ACS Oulu 2005 | Paavo | Tapahtumat | 0 | 01.05.2005 20:50 |