Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.07.2005, 18:56
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

http://www.nettiauto.com/viewVehicle...d_car=341970&P
Tarkoittanetko tota vai sitä J.Lundanilla myynnissä olevaa?
No enyway ei voi kun ihmetellä ton linkin zil 131 hintaa 4000 euroa, haloo, toi firma on maksanu tosta max 700 euroa koska PV huutokaupan kaikki zilit myytiin alle 700 euroon. No onhan tossa se että saa (ehkä) koe ajaa kun ostaa avtokaupasta mutta noi ryssävehkeethän on niin hyviä että tietäähän sen että ne toimii koeajamattakin, tai sitten että paskana se on, turhaa sitä koe ajaa, riippuu keltä kysyy

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:öffisälää melkein lahjoituksena O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 11.04.2007 10:02
Ruostumaton Bertta(melkein) Volvoton Maasturiprojektit 6 06.02.2007 22:54
melkein off-road kristian Chit-Chat 2 02.11.2005 10:06
Tuli hommattua c4 paxton vette Sakkeus Vuosimallit 1984-1996 0 30.07.2005 21:35
Melkein OT: ACS Oulu 2005 Paavo Tapahtumat 0 01.05.2005 20:50


Sivu luotu: 11:28 (GMT +2).