![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Wranglerit on YJ (87-95) ja TJ (97-)!! XJ on pikku-Cherokee 84-2001.
TJ:ssä on kierrejouset ympäriinsä. 2.5 rivinelkku on American Motorsin oma kyhäelmä, ja ihan toimiva. Voi verrata suoraan 4.0 rivikuutoseen kestävyydessään. Ja perustuu suoraan kuutoseen, on vain lohkoa lyhennetty ja lisätty ketjuun kiristin! Yhden 2.5:n olen rakentanut konerikon jälkeen (kolmosen männässä reikä)!! TJ malleissa ei enää pösön laatikkoa käytetä (muutenkin oli käytössä 80-luvulla ), nykyiset on riippuen koneesta AX-5 (neloset) ja AX-15 (kuutoset)!! Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!! Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Levikkeet pajerosta, MB609:sta, wranglerista | LaaLaa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 16 | 22.04.2006 09:48 |
Takavetari poikki Jeep Wranglerista. | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 30.11.2005 21:54 |
Wranglerista kans M1G? | EPO | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.05.2005 12:45 |
Käyttökokemuksia Wranglerista? | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.12.2004 17:27 |