Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 26.07.2005, 13:37
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Wranglerit on YJ (87-95) ja TJ (97-)!! XJ on pikku-Cherokee 84-2001.

TJ:ssä on kierrejouset ympäriinsä.

2.5 rivinelkku on American Motorsin oma kyhäelmä, ja ihan toimiva. Voi verrata suoraan 4.0 rivikuutoseen kestävyydessään. Ja perustuu suoraan kuutoseen, on vain lohkoa lyhennetty ja lisätty ketjuun kiristin!
Yhden 2.5:n olen rakentanut konerikon jälkeen (kolmosen männässä reikä)!!

TJ malleissa ei enää pösön laatikkoa käytetä (muutenkin oli käytössä 80-luvulla ), nykyiset on riippuen koneesta AX-5 (neloset) ja AX-15 (kuutoset)!!

Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Levikkeet pajerosta, MB609:sta, wranglerista LaaLaa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 16 22.04.2006 09:48
Takavetari poikki Jeep Wranglerista. jappe Tekniikka & Jutustelu 38 30.11.2005 21:54
Wranglerista kans M1G? EPO Tekniikka & Jutustelu 0 09.05.2005 12:45
Käyttökokemuksia Wranglerista? Nalle Tekniikka & Jutustelu 3 27.12.2004 17:27


Sivu luotu: 08:40 (GMT +2).