Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.07.2005, 21:19
Arttuperkule:n Avatar
Arttuperkule Arttuperkule ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 12.12.03
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Perusasetus

On se näköjään yleinen vaiva toi hojon persiin pituus, itselläni ajatus korin lyhentämiseen on myöskin kytenyt kuukausia, ja sit kun näin ttapion rojektin alotus kuvat niin levisi hymy naamalle, rojektia seuratessani huvitti kun samanmoinen putkikori ilmesty millasen olin itsekkin paapperille piirrelly,ja sitten snorkkeli, omaani meinasin vaan tehdä ton korin suhteen sellasen peliliikkeen et kattoa jäisi vain etupenkeistä eteenpäin ja "lavan" laitoihin tulisi kiskot jota pitkin saa lasikuituisen kuomun työnnettyä talveksi pahimmilta pakkasilta suojaamaan....Sellanen kyssäri tuli vaan tapio mieleen et onko tuo hieno pelisi pakettiauto? jos on, niin eikö katsastus-setä sanonu tilavuuksista mitään??

Hyvin menee! hyvin menee! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!!

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tietoa autosta Tekniikka & Jutustelu 3 23.01.2008 22:26
mistä autosta ??? mettäsika Tekniikka & Jutustelu 6 07.11.2005 16:32
hj-60 lyheni 37cm kuvat maalattuna y.m ttapio Tekniikka & Jutustelu 35 10.06.2005 11:32
hj lyheni 37 cm kuvia tankista, sisältä , ym ttapio Tekniikka & Jutustelu 11 09.04.2005 13:59
hj- lyheni 37 cm .uudet kuvat raportti 5 ttapio Tekniikka & Jutustelu 25 28.02.2005 20:17

Sivu luotu: 18:58 (GMT +2).