![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Eli ekaks muutos 5 vaihteisen, eli S5-18 malliin. Sisuskaluja uusiksi niin että 1 vaihde Iveco dailystä, sen välitys on 6:1, eli sopiva ku vakio on 3,85:1, sitten 5 vaihde Maserati bi-turbosta, siinä on vitonen muistaakseni jotain 0,7 ja risat :1 sitte muut valikoiden tuolta väliltä niin johan kelpais pörryyttää! ![]() Tuon pitäis olla teoriassa mahdollista, vain kuorissa/kiinnitys korvallisissa on eroja. Erot on täysin mutua mutta yks ZF'än rassaaja kyllä vakuutti että sisuskalut pitäis mennä ristiin ku kyselin tällasta visiota... Kaikissa nuissa on sama loota, hauskinta on että Bedfordissa (olisko se Bliz tai muu sellanen) ja Maserati Bi-turbossa on sama ZF'n aski, sama siis ku Volvossa ![]() *********************** *** Meindl Tunturisusi 42 *** Out of the frying pan and into the fire...
|