Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 24.07.2005, 17:49
hector hector ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 19.03.05
Sijainti: Lappohja (Hanko), .
Viestit: 1.048
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Hei eiks nää kisat -> lapland, tuhannenkiven ja warn ole jo "kauan" ollut gps kisoja? Jos ja kun näin on (lapissa gps oli pakollinen) niin silloin joko a: annetaan jollain yleisellä ja hyväksi havaitulla tavalla koordinaatit lähdossä sähköisesti (usb-tikku esim txt filenä/ozina) tai
b: näpytellään miten kukin mutta silloin ajetaan vain 23tuntia ja ollaan taas eri arvoisessa asemassa kun toiset näpyttelee nopeemmin jne jne.
Toiset ajaa "nopeammin" ja kätevämmin ja rakentaa paremmat autot jne ym, siihenhän tuo kilpaileminen perustuu, mutta siihen ei kuulu kilpailijoiden asettaminen eri arvoon järjestäjien puolelta kuten JiiPee jo hyvin sanoi. Jos haluaa ajaa 24h niin pitää jonkun apparin liikkeellä näpytellä. Kuka takaa että kaikki saa latausapua kapuloihin tai että kaikkiin kapuloihin löytyy sopivia lataus systeemejä.
Mutta osaanottajien välistä avunantoa tulee tietysti jatkossakin olla eri tavoilla, koska ei koskaan tiedä milloin itse on avun tarpeessa<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Warn Trophy 2005 DVD Atlok O/M/V Muut 31 06.05.2006 08:45
Warn Trophy 2005 kuvia ll Linkit 17 19.12.2005 21:31
Warn Trophy 2005 (kuvia) fopa Linkit 2 31.10.2005 20:16
Warn Trophy 2005 lähtijät ja kalusto Tapahtumat 50 07.10.2005 11:06
Koska Ylläs Trophy ja Warn Trophy 2005???? Jare Tapahtumat 15 11.02.2005 22:41


Sivu luotu: 09:51 (GMT +2).