![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Maastoauton rakentelulaki: "kaikki maasto-ominaisuuksiin lisää on pois ajettavuudesta tiellä". Kannattaa miettiä tarviiko (ilmeisesti) pääosin tielle tarkoitettua autoa korottaa? Pääosin maastoajoon tarkoitetut härpättimet on minusta erikseen, surkeathirveätkamalat ajo-ominaisuudet ei oo (niin) vakava miinus. "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." Edited by - Paavo on 23/07/2005 15:20:08
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vois ostaa Jeepin jouset??? | Jare | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.10.2006 07:22 |
| M: pari patrollia | HannuNurminen | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 22.07.2006 11:51 |
| Mersumiehiä vois kiinnostaa (ehkä) | kyläseppä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.05.2006 21:49 |
| Vieläkö Leustussa vois ajella? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.04.2006 22:01 |
| Miten korottaa takaveto datsin pic-upin keulaa?? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.10.2005 17:25 | |