Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.07.2005, 15:11
A45 A45 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.05.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 1.490
Perusasetus

Toi kahvikuppijuttu kyllä juilii, viime vuonna olin jossain kouvolan alapuolella, olisko ollu nanjalankoski tai myllykoski tms pikkupaikka. Silellä paikalliselle Shellille tankille ja sisään kaffelle. 2 x kaffe teki jotai ihan ihmelukuja ja niitä äimistellessäni myyjä sanoi että siinä on se pyöristys, siksi noin. En mä mitään tajunnu vaan valuin pöytään, sieltä sihtaillessani hinnastotaulua siinä seisoi kahvin kohdalla 1,18 ! Olivat saatanat muuntaneet suoraan silloisen markkahinnan. Surettaa vaan kun missään muualla suomen maassa suuressa en tuollaista ole löytänyt. Täällä paikallinen Shell tais pyöristää suoraan 1,50 ögöön.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
onko ihan ok Tekniikka & Jutustelu 3 09.09.2007 18:22
Tämmösiäkö Range Rover miehet ovat oikeesti? kokkolanpoika Chit-Chat 11 13.01.2007 00:45
Haluaa oikeesti mukaan Killman Chit-Chat 4 05.03.2005 21:48
Tässä kaikkea kaikille !!! Aikuisten oikeesti !!! Mutamies Linkit 6 18.01.2005 01:21
Näin Meitä Kusetetaan Lars Elämää suuremmat huijaukset 0 01.04.2002 16:03


Sivu luotu: 17:26 (GMT +2).