Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.07.2005, 18:36
Jarcca:n Avatar
Jarcca Jarcca ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: Kouvola
Viestit: 628
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Aamulla vein ja illalla oli laatikko valmis. Näky jäävän hyllyyn vielä parit vanhemman suitzan ratas satsit. Viikonloppuna laitan paikalleen ja viikolla testiajut.<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Pitää sitte infota tänne kuin pelittää.
Sanoin, että saattaa alkaa kauppa käymään, kun tuntuu täällä olevan kovasti kiinnostusta.<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Hintsua oli se 500€ ja samalla rahalla lähtee paineilma lukko/akseli. Ehkäpä sellaista sitte seuraavaksi<img src=icon_smile_question.gif border=0 align=middle>, joskus.
Rattaat oli vinotut, päistä pyöristetyt ja karkastut. Näyttivät asiallisilta, saa nähdä huutavatko maantie ajossa.<img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle>

sj-410
No Esu miltä vaikuttaa jakis ja onko muut laittannu?


Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: 4.11 välitykset Siperianlutikka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 31.12.2007 15:14
O: Suzukiin ARB-lukko ja välitykset jakolaatikkoon JER81 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 06.08.2007 16:35
M: 4:88 välitykset D35 JERKKU O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.11.2006 20:15
HJ välitykset ? RangeJohtaja Tekniikka & Jutustelu 2 22.09.2006 23:31
M: Välitykset D44 3,54 JERKKU O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.05.2006 21:33


Sivu luotu: 00:53 (GMT +2).