Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.07.2005, 09:48
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.019
Perusasetus

Mulle tuli Häkkiseltä uudempaan (merkkivalolliseen) jakolaatikkoon rattaat pelkästään hitaalle puolelle.Ei vaikuta nopean puolen välityksiin.Rattaat on suorahampaiset,antaa hiukka ääntä hitaalla puolella ajaessa.
Ei kyllä haittaa kisahommissa mitään.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: 4.11 välitykset Siperianlutikka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 31.12.2007 15:14
O: Suzukiin ARB-lukko ja välitykset jakolaatikkoon JER81 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 06.08.2007 16:35
M: 4:88 välitykset D35 JERKKU O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.11.2006 20:15
HJ välitykset ? RangeJohtaja Tekniikka & Jutustelu 2 22.09.2006 23:31
M: Välitykset D44 3,54 JERKKU O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.05.2006 21:33


Sivu luotu: 00:14 (GMT +2).