Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 30.06.2005, 20:43
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

1-2 mm välys pääakselin booreissa on jo jonkun verran, mutta ei se vielä ihan lopussa ole.

Kardaanin ulostulossa on kuulalaakeri, joka uutenakaan ei ole välyksetön. Jakolaatikkoa ei tarvitse sen takia ottaa alas, laakerin saa vaihdettua ulkokautta, se on lukkorenkaan takana. Öljyt joutuu pudottamaan pois.

Ohjauksen ravistus johtuu todennäköisesti:
1) Olkatappien esipuristus on hävinnyt laakerien kulumisen seurauksena. Säätö ylemmän olkatapin alla olevia sovitelevyjä vähentämällä. Testaa irrottamalla raidetanko ja ohjausvarsi: jos napa kääntyy kevyesti, tarvitsee kiristämistä, kuuluu olla sopivan tahmea. Todennäköisin syy.
2) Panhard-tangon puslat väljät ja akseli pääsee liikkumaan poikittain. Toiseksi todennäköinen syy.
3) Kaikki muut Paavon jo luettelemat ... ja varmaan vielä joku muukin ...


T, Antti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzuki sj410 kolinaa liikkeelle lähtiessä Tekniikka & Jutustelu 7 07.08.2007 20:29
patrol kolinaa boozer Tekniikka & Jutustelu 0 07.09.2005 16:34
big kahuna burger-kolinaa auton alla! lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 6 07.05.2005 09:25
Kolinaa liikkeellelähdössä Vuosimallit 1968-1982 0 26.08.2002 06:33


Sivu luotu: 00:04 (GMT +2).