![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Onko hyllyssä? Mitäs alkuperäiset maksaa? ei niissä varmaan mitään vikaa ole olen vain saanut sellaisen käsityksen että siellä osat olis sika hintaisia?! (köyhälle kallis rikkaalle halpa kaikillelle sama hinta) Tossa topicissa joku jo hinnan mainitsikin... Niin ja onko niissä muuten koko eroja?? http://www.petrisimolin.com/ThePalst...?TOPIC_ID=9994 Edited by - SoSo on 30/06/2005 08:21:36
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Vinssin kardaanin osa | LCHJ61 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.12.2007 21:03 |
| SJ410 kardaanin ristikot? | Rainy | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.12.2006 09:33 |
| O:Toyotan mek.vinssin kardaanin laippa | Setä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 29.05.2006 20:36 |
| BJ vinssin kardaanin liuku? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.08.2005 19:06 |
| Kardaanin ristikot? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.11.2004 10:50 | |