Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.06.2005, 13:02
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mites on, voinko ajaa pelkällä etuvedolla vai hajoaako vielä jotain lisää? Auto on blazeri ja jakoaski np203.

Ei se välttämättä paljoa kestä ajaa, vaikea sanoa kun ei ole tarvinnut moista harrastaa <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> Painava auto niin on siinä ristikot ja vetarit kovilla. Jakis vaan HiLock-asentoon niin kyllä sillä eteenpäin pääsee.
Mut kannattaa se takakartaani korjata asap <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Heikki H.
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Avo maasturilla ajaminen ilman ovia, laillistako? vannika Tekniikka & Jutustelu 20 12.08.2012 20:47
Hoitamattomalla (yksityisellä?) tiellä ajaminen Tekniikka & Jutustelu 103 02.01.2007 22:36
M: 303 ilman akseleitaMYYTY PIRSSI O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.11.2006 22:54
Narulla vai ilman? Laskos Hardware 12 18.11.2004 15:02
Ajo ilman sähköjä MK Tekniikka & Jutustelu 12 07.11.2003 12:54


Sivu luotu: 02:39 (GMT +2).