Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.06.2005, 21:00
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Olikos siellä mediaa paikalla kun tossa Jameksen videossa näkyy oikein isompi luuppisilmä zoomailevan vai onko joku palstalainen ostanut ison Beta kameran<img src=icon_smile_shock.gif border=0 align=middle>

#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# Saunalahti rules
SLCK Member #51

cruiser60@luukku.com

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
01.07.2006 - Raisio Land Rover Off Road Trial Cup Tapahtumat 97 16.07.2006 21:17
Raisio 6.5. kuvat ja jälkipuinti Ahosensetä Tapahtumat 18 19.05.2006 21:12
Lapland Trophy 2005 15.-17.7.2005 Frohike Tapahtumat 241 18.10.2005 18:49
off road trial raisio Tapahtumat 1 31.05.2005 16:43
toivakan kisa...?? las-c Tapahtumat 5 11.02.2005 23:06


Sivu luotu: 15:32 (GMT +2).