![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Moikka vaan!
Tuli mieleen vielä yks hiukan työläämpi tapa imuvuotojen paikallistamiseen: Imusarjasta nyppii letkut yksikerrallaan irti ja koittaa vaikuttaako käyntiin, sit tökkää vielä peukun tai jonkin muun ison sormen reijän päälle ja vertaa käyntiä alkuperäiseen, paraneeko. Näin toimien, sulkemalla ehjät piirit pois, on monet imu vuodot paikallistettu... ---Ei hävetä enää yhtään--- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Range Roverin Dieselöintiä | blenheim | Maasturiprojektit | 22 | 08.07.2008 11:28 |
Range Roverin vetokyky | Range-79 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 04.06.2007 13:02 |
Range roverin kunnostus. | RR82 | Maasturiprojektit | 37 | 06.05.2007 19:20 |
O: RANGE ROVERIN jouset | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.02.2007 11:56 | |
zenith strömberg (175cd) apuva | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 23.03.2005 10:33 |