Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.06.2005, 11:35
landy:n Avatar
landy landy ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 522
Perusasetus

Ei ole kyllä tarvinnut autonvalintaa katua. Kolme vuotta sitten kun vaihdoin farmari Focuksen Defenderiin. Vaimo oli hetken ihmeissään mutta kyllä se siitä rauhoittui. Vasta perheen lisäyksen tultua piti hankkia siviilikulkine erikseen. Nyt on sikäli onnellinen tilanne että molemmat kulkineet ovat brittiläisiä...



Vain maine kulkee edellä...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toy-Land Wolfie Maasturiprojektit 100 30.01.2014 21:50
M: Land Rover 109 Land Rover 109 STW Nettiautossa O/M/V Ajoneuvot 0 23.08.2006 12:30
M: Land Cruiser LJ-70 PikkuF O/M/V Muut 0 10.06.2005 22:18
range rovereista tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 0 12.07.2003 21:23
No man's land SamppaFIN Movies 0 30.05.2003 12:24


Sivu luotu: 20:57 (GMT +2).