![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ei ole kyllä tarvinnut autonvalintaa katua. Kolme vuotta sitten kun vaihdoin farmari Focuksen Defenderiin. Vaimo oli hetken ihmeissään mutta kyllä se siitä rauhoittui. Vasta perheen lisäyksen tultua piti hankkia siviilikulkine erikseen. Nyt on sikäli onnellinen tilanne että molemmat kulkineet ovat brittiläisiä... Vain maine kulkee edellä...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Toy-Land | Wolfie | Maasturiprojektit | 100 | 30.01.2014 21:50 |
| M: Land Rover 109 Land Rover 109 STW Nettiautossa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.08.2006 12:30 | |
| M: Land Cruiser LJ-70 | PikkuF | O/M/V Muut | 0 | 10.06.2005 22:18 |
| range rovereista | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.07.2003 21:23 |
| No man's land | SamppaFIN | Movies | 0 | 30.05.2003 12:24 |