![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tässä pari kuvaa viikonlopun nikkaroinnista Elikkäs konehuoneesta parikuvaa. Pakosarjoja hahmoteltiin tohon suuntaan niin ei heti pakene vesi pyttyyn jos ja kun sammuu syvällä!! Vissiä sais tuotua vieläkin sisään kun kone tuli noinkin taakse ![]() Pari kuvaa etuviistoista vinssi on "Sopivan" syvällä varaa olis viedä syvemmällekkin vois vaikka keulaa lyhentää 150mm ![]() ![]() ![]() Edited by - SoSo on 08/06/2005 21:33:57
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Project Loordi II | Frohike | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 07.08.2007 07:59 |
| Project: Bajeero | cruiseri | Tekniikka & Jutustelu | 57 | 16.04.2006 13:09 |
| patrol project | O/M/V Muut | 1 | 18.10.2004 09:59 | |
| Project Entropia | Lars | Computer Games | 4 | 06.10.2004 01:25 |