Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 07.06.2005, 09:44
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Portaaliakselissa akseliputki on ylempänä kuin pyörän navan keskilinja. Navassa
on välitys, joka mahdollistaa aksliputken nostamisen ylemmäs tai laskemisen
napalinjan alapuolelle, kuten mm. joissakin matalalattia-linja-autojen akseleissa
on tehty. Maasturissa portaali lisää mukavasti maavaraa ja alentava napavälitys
mahdollistaa saman väännön kestävään akseliin pienemmän perämurikan ja ohuemmat
vetarit/kardaanin, kun voimaa välittävien osien ei tarvitse kestää niin suurta
vääntöä kuin "suora-akselisessa".

Napavälitys voi olla toisaalta ihan hyvin 1:1, jolloin etua tulee vain
portaalin suuremmasta maavarasta.


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Porttaali patikka swamber O/M/V Ajoneuvot 6 29.10.2008 22:57
uaz porttaali Tekniikka & Jutustelu 29 11.02.2008 10:15
Porttaali patikka swamber Maasturiprojektit 2 04.06.2007 21:21
porttaali kävikökipiäää Tekniikka & Jutustelu 6 02.01.2007 17:35
M: patikka osaa oska80 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 14 13.05.2006 10:52


Sivu luotu: 22:19 (GMT +2).