![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Riittävän pitkästä (=100mm) 12.9 kuusiokolokantaisesta pultista kun ottaa sen "neitseellisen" kierteettömän osan ja töräyttää siihen ne Toitsun 1.5 kierteiset jenkulat niin riittävän vahva pinnapultti on valmis....
Mutteri voipi olla sitten jopa tavallinen 8.8 Cruiseri: hyvä peli,niit ol vähä talvisovas... http://www.slck.net |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ohjausvarren vahvistaminen | RJ70 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.04.2008 21:48 |
hj ohjausvarren päät | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.09.2007 16:33 | |
Toyotan vinsiin pitempiä pultteja?? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.07.2006 20:05 |
LR defender CROSSROD EYE (ohjausvarren pää) | uretaani | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.12.2005 20:51 |
O:Ohjausvarren oikea pää | Larha | O/M/V Muut | 0 | 02.04.2004 07:59 |