![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lappeenrannan seudulla Patrol varusteina liina ja urheilumieltä,muttei muuta toistaiseksi. 0505334330
Tietty töistä voin lainata Unimogista kuorma-autoon, 6-24 t pyöräkoneeseen sekä tela-alustaisiin kaivureihin.Niistä varmaan joutuu maksamaan enemmän kuin 20 euroa... Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään Edited by - Repro on 31/05/2005 22:12:14 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suomi on menetetty | VonLeka | Chit-Chat | 52 | 31.01.2008 09:11 |
| Suomi-Offi-Suomi | Chit-Chat | 2 | 15.11.2005 10:56 | |
| Suomi on terroristimaa! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 29.10.2002 21:44 |
| Suomi-TeiniPeelo-Suomi - sanakirja | Lars | URL | 0 | 13.03.2002 22:03 |
| Aidot Suomi C3:t | Riku | Vuosimallit 1968-1982 | 0 | 09.02.2002 09:25 |