Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.05.2005, 17:47
Revolver Revolver ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.10.04
Sijainti: Porvoo, Finland
Viestit: 1.516
Perusasetus

suur KIITOKESET nerd-o:lle mpeg videosta!! olihan se vähän pienehkö mutta ainakin näki jotain ja kuuli selostusta/haastattelua. oli kyllä pirun nättiä menoa <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
pitää ottaa ja kirjoittaa tv2:lle ja kiittää hyvästä pätkästä! toivottavasti moni offaajaa niin tekee <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

UAZ-315126
"Ulyanovsky Avtomobilny Zavod"

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vinkki:Tänään 1.4. TV2 klo 19.10 raw Chit-Chat 8 02.01.2009 20:46
Tv 4 tänään: 23.30 - Start Chit-Chat 7 08.02.2007 07:59
Bongattu Ruattin telkkarista... Pafo Chit-Chat 2 13.01.2006 16:16
Telkkarista Repro Chit-Chat 5 06.06.2005 18:06
"Offia" telkkarista torstaina Tekniikka & Jutustelu 8 24.05.2004 07:29


Sivu luotu: 09:07 (GMT +2).