![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
mutta ihmeellinen asia on se että jotkut wmv tiedostot toimii jotkut taas ei. tai siis kaikki kyllä toimii mutta kuvaa ei pakosta tule <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> toki sieltä voisi alkaa imuttaa kaikki codec packit mutta omasta mielestä ei kannata tukea microshitin omia formaatteja <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>no mutta nerd-o ystävällisesti laittaa ehkä tänään .avi/.mpg version tuonne kolmeen torniin niin sitten voi kaikki katsella ![]() UAZ-315126 "Ulyanovsky Avtomobilny Zavod"
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vinkki:Tänään 1.4. TV2 klo 19.10 | raw | Chit-Chat | 8 | 02.01.2009 20:46 |
| Tv 4 tänään: 23.30 - Start | Chit-Chat | 7 | 08.02.2007 07:59 | |
| Bongattu Ruattin telkkarista... | Pafo | Chit-Chat | 2 | 13.01.2006 16:16 |
| Telkkarista | Repro | Chit-Chat | 5 | 06.06.2005 18:06 |
| "Offia" telkkarista torstaina | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.05.2004 07:29 | |