![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tuo kupla oli aikoinaan Glenillä, kaverini kaverilla. Äijä asuu Sipoossa ja oli ainakin joku vuosi sitten töissä Tattiksella autoverhoomossa. Kupla oli hänen rakentamansa ja takavetoinen. Vinssi oli joku todella pieni. Muistaakseni auton osti tosiaan joku venäläinen ihan heräteostoksena rajan taakse. Nykyään mies ajelee LR 109 series 3lla. Antti L RR-73
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: VW Kupla -68 | MakeO | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 15.04.2008 23:50 |
| M: OT: Kupla projekti | Repro | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 10.05.2007 12:18 |
| M:Kupla 74 | misku | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 01.05.2007 15:40 |
| M : Kupla 1303 S ( MR-aj 70 t.) | finvalp | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 30.10.2006 10:56 |
| M: KUPLA | Kupla | O/M/V Muut | 28 | 30.09.2004 14:17 |