Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.05.2005, 06:35
Pikku_Nasu Pikku_Nasu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.07.04
Sijainti: Hellsinki, Finland.
Viestit: 161
Perusasetus

Tuo kupla oli aikoinaan Glenillä, kaverini kaverilla.
Äijä asuu Sipoossa ja oli ainakin joku vuosi sitten töissä Tattiksella autoverhoomossa.
Kupla oli hänen rakentamansa ja takavetoinen.
Vinssi oli joku todella pieni. Muistaakseni auton osti tosiaan joku venäläinen ihan heräteostoksena rajan taakse.
Nykyään mies ajelee LR 109 series 3lla.

Antti L
RR-73

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: VW Kupla -68 MakeO O/M/V Ajoneuvot 1 15.04.2008 23:50
M: OT: Kupla projekti Repro O/M/V Ajoneuvot 16 10.05.2007 12:18
M:Kupla 74 misku O/M/V Ajoneuvot 0 01.05.2007 15:40
M : Kupla 1303 S ( MR-aj 70 t.) finvalp O/M/V Ajoneuvot 2 30.10.2006 10:56
M: KUPLA Kupla O/M/V Muut 28 30.09.2004 14:17


Sivu luotu: 04:52 (GMT +2).