![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mulla hj ja 33 tuottaa melkein 8 % nopeusmittariheiton (näyttää liian vähän) kovilla maantiepaineilla, mutta matkamittarissa alijäämää ei oo ku n. 2 %. Teoriassa siis "väärin päin", mutta näin se menee. Minä mistään mitään tiedä. Miesten lelut on kookkaita. Edited by - HJ60 on 26/05/2005 08:17:25
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ABS ja rengaskoon muutos? | wikke | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.03.2008 21:09 |
| Renkaiden vaikutus ajoon? | yama43 | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 12.11.2006 17:44 |
| rengaskoon muuttaminen | kirurgi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.12.2005 13:49 |
| rengaskoon muutoskatsastus | mikkot | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 25.05.2005 20:34 |
| Mailien vaikutus | Jonnny | Vuosimallit 1984-1996 | 9 | 28.02.2004 15:19 |