![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Miten tuo nyt sitten menee? Mulla on suunnitelmissa laittaa Chevyyn D60+14FF akselit, mutta ne painaa helvetisti enemmän kuin D44+12SF. Järkeilin että eihän sen pitäisi vaikuttaa kantavuuteen kun ne tulee jousien alle, mutta voiko auton kokonaipainon muuttaa? Ja miten todistaa että se lisääntynyt paino on pelkästän akseleista etteivät ala napista puskureista, vinssistä ja panssareista. Konttorin vaa'alle ennen ja jälkeen muutoksen?
Heikki H. ================================================== Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Perävaunun renkaiden kantavuus | Kokku | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.05.2008 16:38 |
| Rangen ECU:sta | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.11.2005 18:54 |
| Paavon Rankku | landy | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 25.03.2004 22:02 |
| Rangen PTO | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.07.2003 11:18 |
| M: Traileri, kantavuus 2000kg | imported_offroadjouni | O/M/V Muut | 0 | 17.01.2003 11:37 |