![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Aijaha! Oiskos se vielä korotontakin?! <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> No nyt on ainaskin molemmat autot seisonta vakuutuksissa! Noh saas nähdä kuin äijän käy! No ainaskin skootterin kävin hakemassa eilen pääsee ainaki töihin ku työ matka on 11km ja ei mee dösää sinne, tai siis menee mut joutuu kiertää ihan hemmetisti! Noh mitä tästä opimme "ei hoppu hyväks"<img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle> Mutta nuo jouset saa ainaskin ostaa multa pois! eli hain ne viime perjantaina ja ne makso 480€ pultteineen puslineen päivineen! Samaan hintaan saa hakee multa ne poies! E.S.Y Ei satu yhtään racing team!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Overdrive loppui PRKL! | panzer | Chit-Chat | 3 | 01.04.2008 21:50 |
| Kaisa prkl.... | Rassi | Chit-Chat | 23 | 02.02.2008 11:48 |
| Tekstit prkl suureni | Chit-Chat | 18 | 16.12.2005 15:22 | |
| Kytkin ääntää, mitä prkl? | adv | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.04.2005 08:11 |
| prkl.... | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.04.2004 20:05 | |