![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kyllähän tässä nyt pientä epätasapainoa on mutta satakertaa mieluummin näin päin. Meikäläisten kannalta tilanne on nyt kohtuu hyvä kun pussi tapelee rättipäitten kanssa ja puuttinilla menee kaikki aika jenkkien kyttäämiseen. Kyllähän meidän MuumiMamma olis ihmeissään jos tilanne olis toisin päin. Rys.. venäläiset kun ei oo koskaan innostunut sotimaan kovin kaukana omista maistaan. Et silleen, enempää en politiikkaa ala jauhaan. OT: Olikohan joku palstalta viikonloppuna Lylyssä sisseilemässä? Ainakin joku hj pv:n väreissä vähän isommilla rinkuloilla oli parkkiksella. Ajoin uakkerilla maaliajoa ja "kylkimiina" osui kymmeniä kertoja uatsiin ja yhtä monta kertaa ravasin sissejä takaa metsään. Kivvaa oli. --Instrument, sano ryssä kun rautakangen näki.--
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| apuva kaivataan! | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.07.2007 18:22 |
| vinkkejä kaivataan!!! | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.05.2007 21:58 | |
| Aga tig neuvoja kaivataan. | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:28 |
| Hj ja LJ-linkkejä kaivataan | Linkit | 2 | 22.05.2006 09:53 | |
| O/CJ-7 MASKIA KAIVATAAN | O/M/V Muut | 3 | 27.01.2005 16:19 | |