![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Niinhän se on! Juu ohitustilanteessa tuli holmöiltyä! 100km/h oli rajoitus ja moottoripyörä poliisi sai tutkalukeman 170km/h. Pakko hävittää kalustoa nyt ja maksaa kiltisti kun aika koittaa. Tulipahan opittua taas kantapään kautta! Talvella sitten etsitään uusi offipeli ettei harrastukset kärsisi enempää! Ja Huomenna suikkelista kuvia! Aamu päivällä!E.S.Y Ei satu yhtään racing team!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Overdrive loppui PRKL! | panzer | Chit-Chat | 3 | 01.04.2008 21:50 |
| Kaisa prkl.... | Rassi | Chit-Chat | 23 | 02.02.2008 11:48 |
| Tekstit prkl suureni | Chit-Chat | 18 | 16.12.2005 15:22 | |
| Kytkin ääntää, mitä prkl? | adv | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.04.2005 08:11 |
| prkl.... | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.04.2004 20:05 | |