Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.05.2005, 14:14
hector hector ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 19.03.05
Sijainti: Lappohja (Hanko), .
Viestit: 1.048
Perusasetus

Ei se ihan sökö ollut mutta rullissa oli niin rumat jäljet ettei kannata laittaa takaisin. Laittaa samalla uuden kun tulee uusi holkkikin samalle puolelle. Tulikin "ruokatunti" väliin joten en ole pituuteen perehtynyt.
Räikkönen piti hyvää vauhtia.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hojon pronssiholkki k81 Tekniikka & Jutustelu 6 29.03.2008 11:21
Ahtopainemittari kiinni ja toimii.... sippis Tekniikka & Jutustelu 31 23.11.2007 12:16
Vetariin koneistettu ura pjtk Tekniikka & Jutustelu 7 24.06.2007 23:48
Jamant kiinni vk. 21 JAMANT Chit-Chat 2 19.05.2006 12:28
Kanervalla unenpäästä kiinni MäIte Cooking & Food 20 23.01.2004 18:06


Sivu luotu: 10:39 (GMT +2).