![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ei se ihan sökö ollut mutta rullissa oli niin rumat jäljet ettei kannata laittaa takaisin. Laittaa samalla uuden kun tulee uusi holkkikin samalle puolelle. Tulikin "ruokatunti" väliin joten en ole pituuteen perehtynyt. Räikkönen piti hyvää vauhtia.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hojon pronssiholkki | k81 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.03.2008 11:21 |
| Ahtopainemittari kiinni ja toimii.... | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 23.11.2007 12:16 |
| Vetariin koneistettu ura | pjtk | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 24.06.2007 23:48 |
| Jamant kiinni vk. 21 | JAMANT | Chit-Chat | 2 | 19.05.2006 12:28 |
| Kanervalla unenpäästä kiinni | MäIte | Cooking & Food | 20 | 23.01.2004 18:06 |