Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Muut

O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.05.2005, 23:55
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:Säähän veikeä kaveri oot, ensi ei oo varaa ajella autolla kun se vie niiiiin hirveesti bensaa (20l/100km) että pitäis olla öljysheikki, ja sitten uhoat että haluat ihan vaan kiusalla tehdä vajaan kymppitonnin huutoja, kai niistä joku tarttuukin.
Hei runkku. Enkös olekin veikeä hemmo, kertakaikkiaan. Se olin muuten minä, joka tästä huutokaupasta ensin vinkkasinkin, etkö huomannut, "nyymiltä" tuli sekin viesti. Kato ekaks mä lähetin mainosta, ett mahdollisimman moni tulis huutaan niitä Volvoja. Sitten levitin väärää tietoa Volvon polttoainekulutuksesta (oikeasti ruotsalaisen armeijan oman rekisteröintitodistuksen mukaan Volvo kiskoo menovettä 25 litraa maantieajossa ja 40-70 litraa !!!! maastossa). Enkös ollutkin halvatun ovela kun sillee vedin kotiinpäin ja pienensin polttoaineenkulutusta? Olitte kyllä siinä oikeassa, että ei pitänyt mun puheet paikkansa.

Lisäksi kyselin ensin itseltäni anona tietty, että saako rekisteriin ja vastasin sitten yhtälailla nyyminä, että "kyllä saa kunhan voimaa tulee ulos ja lamput vaihtaa".

Että kyllä minä olen sulle mysteerio kertakaikkiaan, enkö olekin? Ehkä olenkin tuo salaperäinen öljysheikkisi?

Autot, mitkä huudan ei kyllä tule Suomeen vaan ajatan ne vittuuksissani Pohjanlahteen. Siinähän ryydyt kun menee hyvät varaosat hukkaan.

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
VOLVOJA EI JARRUDYNAMOMETRIIN !!!!! finvalp Tekniikka & Jutustelu 30 22.10.2011 11:11
M: 4x4 ja 6x6 Volvoja Topi1982 O/M/V Ajoneuvot 9 10.05.2007 22:11
Volvoja 4x4 ja 6x6 Topi1982 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 01.05.2007 06:40
Volvoja finvalp O/M/V Ajoneuvot 2 15.04.2006 17:08
Myydään portaali volvoja Kentsu O/M/V Muut 15 02.05.2005 00:59


Sivu luotu: 01:13 (GMT +2).