Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.05.2005, 12:43
sippis sippis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: KISKO, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

yks kerää postimerkkejä, toinen kolikoita ja perhosia, kolmas aseita... mitä ihmeellistä tuossa muka on?

tuskin sarjatuliaseena lupia saa mutta, kertalaukaus mallina ...

Eikö tosta meitin kotimaisesta rynkystäkin ole se "siviili"malli olemassa???

Jos nuorempana olis ollu rahaa niin kaapissa olis harraste aseet practicalia varten, mutta ko ei ollut....

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Mihin ihmeeseen jeppi-eki tarvii tuollaista määrää aseita?
Niinpä. Mihin hemmettiin tommosta määrää aseita tarvitsee?

Ja miten toimivaa AK-47:ää saa edes laillisesti hallussa pidettyä, kun ei sen käyttötarkoitusta kyllä mitenkään järkevästi pysty perustelemaan?

-Kunhan Kyselen

Note! This message was posted anonymously!
-J-

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 20:27 (GMT +2).