![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joissain autoissa noi vetopainot menee aivan ihmeellisesti. Mulla on kaksi samanlaista Hiluxia, toinen -87 vatopainot 450 jarrutonta ja 1450 jarrullista ja toisessa -88 painot 750 ja 3400. Ja vanhempaan ei millään pystynyt muuttamaan k.o painoja kun olisi joskus vuosia sitten ollut vähän käyttöäkin vetopainoille. www.alanmiehet.com #1
|