![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joo oli miten oli. Kaksi kyseistä kompressoria ja 2.1L säiliö riittää kyllä käyttämään ARBpeja. Yksikin riitäis. Ja jos ei riitä nostetaan vaunukompura lavalle niin riittää kavereillekkin ja tulee samalla rekisteröidyksi työkoneeksi. ISO mutalammikko!!!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: AtlasCopcon kompuran lohko | Teukka | O/M/V Muut | 16 | 28.08.2007 21:19 |
| O:Ilmastoinnin kompuran osia | V.A.PAHTAJA | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.07.2007 21:25 |
| kompuran moottorin kytkentä? | Jari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.06.2006 17:55 |
| Lukon kompuran sijoitus | joker | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 06.07.2005 20:54 |
| Kompuran raudat | HeikkiH | O/M/V Muut | 6 | 18.04.2004 18:32 |