Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Rakas Päiväkirja

Rakas Päiväkirja Foorumin käyttäjien yhteinen päiväkirja.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.05.2005, 07:07
Gilraen Gilraen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.01.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 76
Perusasetus

mulle ei koskaa satu mitää hirvee noloa... tai ainakaa en muista mitää... ööh no säikytin kerran vahin isin kun mun piti säikyttää vah...

-Kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäkönen-

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 22:58 (GMT +2).