![]() |
|
|
|||||||
| Rakas Päiväkirja Foorumin käyttäjien yhteinen päiväkirja. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
mulle ei koskaa satu mitää hirvee noloa... tai ainakaa en muista mitää... ööh no säikytin kerran vahin isin kun mun piti säikyttää vah... -Kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäkönen-
|