![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#36
|
|||
|
|||
![]()
Optimaalinen ratkaisu olisi varmaan sähköisellä kytkimellä varustettu hihnavetoinen puhallin. Saisi termostaatilla säätymään eli olisi vain tarvittaessa päällä, ja puhaltimen, esim. viskoflektin (sinänsä kohtuullisilta) loistehoilta vältyttäisiin. Kaukana kotoa siitä voisi tiukan paikan tullen pistää ruuvin läpi jos esim. muta aiheuttaisi kytkimen lipsuntaa.
Paljonkohan vääntömomenttia vaikka ilmastoinnin kompressorin kytkin kestää? Millähän sen flektin momentin määrittäisi, menee jo virtaustekniikan puolelle. Eikö muuten niissä kaukoidästä joidenkin palstaakin lukeneiden tilaamissa MR2:n kompressoreissa ollut myös sähkökytkin, siinä riittäisi aika varmasti voima puhaltimen kytkemiseen... Onko ihmisillä muuten havaintoja siitä, kuinka hyvin nuo ilmastoinnin kytkimet kestävät uittamista ja mutavelliä? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tekniikan vaihto? | haapja | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 31.01.2008 01:18 |
Lampun vaihto | HJ60 | Chit-Chat | 17 | 20.10.2006 20:04 |
m:lj-86/vaihto hj | O/M/V Muut | 2 | 13.09.2005 20:51 | |
L98:n vaihto LT-1:een | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 7 | 21.12.2004 11:54 |
Vaihto. BMW 325 Cia -92 | O/M/V Muut | 0 | 17.12.2004 01:41 |