![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
joo, en huomannutkaa... No kertaus on opintojen äiti. Pakosarja on tuubikäyriä, putkea, latikkaa, sekä isokasa vitutusta. Sain sentään valmiiksi. Toi popon KC on aika mukavan värinen ja hienosti maalattu... Kyllä kelpaa ajella. ISO mutalammikko!!!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ikuinen Hilux projekti (paluu juurillee pähäman leirii) | burton | Maasturiprojektit | 335 | 17.05.2014 23:39 |
| M: Toyota Hilux 4x4 2.4D -90 PROJEKTI | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 13.02.2008 14:38 | |
| Myttävänä '82 Hilux LN46 projekti | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 26.08.2007 15:48 | |
| M:hilux projekti | O/M/V Muut | 0 | 04.12.2004 18:35 | |
| M hilux offi projekti | O/M/V Muut | 9 | 16.10.2004 20:15 | |