![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() noista kuminpaloista en tiiä mitään kommentoida, mut toi vääntösauvojen kiristys pitää tehdä maltilla..kyllä sillä hieman tilaa banjon alle saa ja helposti, mut toisaalta jousitus kovenee ja ulosjousto menee aika vähiin, koita nyt ensin silleen et siellä keulan ylätopparin ja tukivarren välissä on pari senttiä ilmaa ja sitten vielä kireämmälle jos ilkeät.. tuo etupään vetäminen ihan ylös käy sitten kuskinpuolen vetonivelkumien päälle, ainakin jos ovat vanhat ja tottuneet olemaan toisessa asennossa siis..
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mitkä akselit pajeron alle? | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.12.2007 10:53 |
O:Pajeron etummainen pohjapanssari koneen alle | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 22.10.2007 14:53 | |
Millaiset loisteputket Pajeron alle | Chit-Chat | 19 | 10.02.2005 16:21 | |
Jarruissa ilmaa | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 26.12.2002 21:25 | |
Jarruissa ilmaa | Vuosimallit 1968-1982 | 0 | 30.09.2002 13:15 |