![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Riippuu niin paljon entisistä käyttäjistä että onko helmi vai täyspaska kaikkee siltä väliltä kyllä löytyy. Toi mun 19-vuotias 61 on ollu talos vuodesta -94 ja eipä siinä suurempia murheita oo ollu paitsi laatikon laakerit on uusittu kertaalleen muuten selvinny ölppösten vaihdolla ja muulla normirempalla. Sisäänajokin vielä vaihees, 400tuhatta pyörähtää tauluun lähipäivinä ja runko ruosteeton ja hitsaamaton kuten myös kori(kuskinpuolen takalokasuojan kaarta lukuunottamatta). Kestää oikein huollettuna isältä pojalle, testattu on.
-1986 HJ-61- SLCK#113 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ln 110 laatikoiden kestävyys | _VESALA_ | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 15.08.2007 06:45 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
Koneen kestävyys? | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 04.07.2004 20:32 |
muncie m-20 (m-21) kestävyys? | Vuosimallit 1963-1967 | 2 | 04.09.2003 07:58 |