![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Nyt mie muokkasin kannaketta hieman ja laturi istuu nyt paremmin.
|
|||
|
|||
|
Tulipas tilattua ihan oikeat liukupalat takapakkojen väliin, toivottavasti passaavat, 8kpl 4x4partsilla maksoi alle 40 euroa toimituskuluineen...
|
|||
|
|||
|
Liukupalat tuli, mutten ole paikalleen kokeillu.
Laturin hihnapyörän poraus meni sen verran vinoon pylväsporakoneella, että en ihan kuitenkaan viitti sitä asentaa. Ostin IKH:sta lähes samanlaisen 21 eurolla ja jossainmäärin, jopa paremman 17mm reikää lukuunottamatta, kun ei mistään löydy 22mm reiällä olevia hihnapyöriä... No eihän se ole iso homma sorvissa suurentaa sitä reikää 22 milliseks ![]() Kuvassa näkyy tuo hihnareititys. Tehostimen hihna on vain havainnollistamis ja mittaussyistä ja tehty katkaisemalla pitempi hihna. Täytyy käydä semmoin oikea 13x1300mm vielä hakemassa. Tuo vesipumpun hihnakosketus on aika hento, mutta etenkin kun ei ole enää alkuperäistä flektiä, niin eiköhän tuo toimi?
|
|||
|
|||
|
No nyt on hihnapyörän keskireikä sorvattu, mutta tarvii mutterin alle vielä tehä sopivan kokoin rikka, että saa mutterin kireälle. Sitten pääsi tuota kiristysrautaa suunnittelee, täytyy vaan tuo ura teettää varmaan jollain jyrsimen omistavalla tutulla, tai tuo koko rauta plasmalla leikata, kun on vähän vittumanen tehä rälläkällä...
Vaihoin myös nyt tuon vesipumpunkin, kun semmoin sattui olemaan ja kyllähän se sitte olis vituttanu vaihtaa jälkikäteen...
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Datsun Patrol pätkä | hutikka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 22.02.2017 19:47 |
| Myydään Patrol 1982 Pätkä | 260z | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 06.03.2015 22:18 |
| Myyty Datsun Patrol pätkä | Tikanpoika | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 22.09.2014 18:16 |
| Myydään Datsun Patrol 82 Pätkä | gasman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.02.2013 18:37 |
| Myyty Datsun Patrol Pätkä | ajelija | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 02.08.2012 12:00 |