![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mitenkäs tuon ruiskutuslaitteiston voitelun sitten käy, jos kerran "pintajännitystä" muutetaan ? Polttoaine kun hoitaa siinä sivussa ruiskutuslaitteiston voitelun sekä osan jäähdytyksestä. Vakaasti sitä mieltä, että EI kannata mennä mitään litkuja polttoaineeseen sotkemaan. Siihen kulutukseen vaikuttaa kuitenkin PALJON enemmän kuljettajan suorittamat ajonaikaiset aktiiviset toimenpiteet kuin joku "ihmelitku". A-P Kotimainen diesel on jees!!!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KJ Dieselin tehonlisäys | hunteri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.02.2007 22:02 |
Dieselin säilyvyys?? | vesku.r | Chit-Chat | 4 | 15.06.2006 07:52 |
dieselin kierrokset! | battis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.05.2006 20:36 |
lisäaineet | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.01.2006 09:39 | |
Dieselin pakoputkisto | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 16.05.2005 18:31 |