![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
itellä ainakin oli siinä kärjissä vikaa ongelma loppu kun vaihtoi sisäisellä säätimellä olevan laturin ja nakkasi sen latauspoksin mehtään. mun profiilin kautta viestiketjuissa on tästä muutoksesta juttua miten toteuttaapi..aika helppo homma.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Toinen akku voi olla sökö. Mito akkujännitteet kun auto käy. Jos ovat epätasaiset niin akut uusiksi.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ja eihänvaan ole otettu 12v poppikoneelle siitä akkujen välistä. Niin ei vaan saa tehdä. Se ylempi akku ei tykkää siitä.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
![]() |
| Luokat |
| hj60, land cruiser hj60, toyota |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hilux lataus ongelma | Karhu85 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.01.2013 22:43 |
| lj lataus ongelma | tikkukuski | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.03.2012 20:41 |
| HJ 60 lataus ongelma | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.03.2011 15:49 |
| Hiluksin lataus ongelma | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.01.2009 19:59 |
| patrollin lataus ongelma | Jukkar | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.01.2008 19:39 |