![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Nyt on etuiskareiden korvakkeet tehty. Mittanauhalla tarkistettuna molemmilla puolilla on sama tuo kiinnitysreikien väli, elikkä sehän meni helvetin hyvin . Olisko se ollu joku 600-610mm, vai mitähän mie nyt mittailinkaa... Joka tapauksessa Kuitenkin akseleiden roikkuessa vapaana, oli vielä pikkasen ulosjoustovaraa... Mikäli tarvitaan muutamia millejä lisää, tai vähemmän joustoa, niin noilla kumipuslilla saa sitä vähän passailtua.
|
|||
|
|||
|
Nyt on porattuna muutama kumirikka polttoainetankin kiinnityspulteille.
|
|||
|
|||
|
Pakoputken kannake on nyt kiinni.
|
|||
|
|||
|
Polttoainetankin kiinnitysraudan sovittelua. Tuonne väliin tulee vielä kumihelat/-rikat
|
|||
|
|||
|
Siinä se polttoainetankki killuu. Nuo saumakohdat on käsitelty tuolla ruosteenmuuntolitkulla ja letkujen lähdöissä on nyt vähän kemiallista metallia, kun näytti että olisi hieman vuotanut.
|
|||
|
|||
|
Nyt on ensimmäinen kerros maalattuna.
|
|||
|
|||
|
Nyt on biltemasta haettu Patrolliin 2,5" pakoputken osia. Toivottavasti tuommoin äänenvaimennin on ihan passeli, tuommoin iso vaparidiesel on nimitetty kohtuu äänekäs... Tuo vaimennin on läpivirtaava, Bilteman malli. Nuo pakoputken osat on Biltemassa puolet halvempia kun esim Motonetissa.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Datsun Patrol pätkä | hutikka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 22.02.2017 19:47 |
| Myydään Patrol 1982 Pätkä | 260z | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 06.03.2015 22:18 |
| Myyty Datsun Patrol pätkä | Tikanpoika | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 22.09.2014 18:16 |
| Myydään Datsun Patrol 82 Pätkä | gasman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.02.2013 18:37 |
| Myyty Datsun Patrol Pätkä | ajelija | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 02.08.2012 12:00 |