![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#16
|
|||
|
|||
|
Oulun tekulla ei vissin enää noita vehkeitä olekaan. Eli siis toistaiseksi on tullut vain yksi paja joka noita tekee, eli Alppilan autohuolto. Kai näitä nyt joku muukin tekee?! Jos vielä Oulussa tekisi, niin olisihan mainiota.
Minun autohan on bensa v8, jos sillä nyt mitää merkitystä on... Kiitokset kommenteista tähän saakka. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: 180 mm U-palkkeja Oulussa | O/M/V Muut | 0 | 29.12.2005 22:54 | |
| Suunnistusharjoitus Oulussa 20.2. | Paavo | Tapahtumat | 0 | 15.12.2004 22:42 |
| Suunnistusharjoitus Oulussa 5.12. | Paavo | Tapahtumat | 0 | 30.11.2004 22:55 |
| M: MB GD 300 vm. 80 1+1 paku Oulussa | O/M/V Muut | 4 | 12.09.2004 19:55 | |
| Dynamometrimittaus Oulussa ? | Yleiset | 3 | 01.04.2004 11:36 | |