![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Aika jännä että nesteet tuli pihalle ![]() Mulla oli vähä samaa ongelmaa ekalla kerralla kun otin jakajan irti mutta itse laitteli se kohalleen niin että pyöritteli jakajasta ilman sitä kiristyspulttia niin kauan että käynti oli jokseenkin tasasta ja katteli sitten pyöriän mukaan sen jakajan rattaan kohalleen, tosi usein sitten hyvinkin väljä tuo f10a jakaja ja aika mahoton saada pysymään säädetyssä arvossa. Mulla pysy kymmenkunta kilometriä säädetyssä kunnes lämpesi ja näytti ihan mitä halus. Jakaja itsessää aika helppo purkaa ja vaihtaa helat/liukulaakeri vai mikä sen virallinen nimi on? Nettilaakerista saa muistaakseni kyseisen laakerin
|
||||
|
||||
![]()
Eristeenä ollut muuntajaöljy, ilman etuvastusta pitempään käyttäessä helposti käy noin, onnistuu kärkisytkän kanssa reilusti liian suurella kärkivälilläkin kun puolaa ladataan ihan liian pitkään kiinni olevien kärkien takia...
Kuivasta puolasta tulee vain savu ulos, öljyeristeisestä voi tulla pelkkä savu, öljy, tai molemmat... |
|
||||
|
||||
![]()
Onko se bensansaanti ongelma nyt ihan oikeasti tyystin eliminoitu?
Ei olisi ensi kerta kun sytytyksen kanssa tapellaan, vaikka aiheuttaja onkin todellisuudessa satunnaisessa sopan saannissa...
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hajonneen auton saaminen pois metsästä | yypy | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 01.01.2012 20:15 |
paperittoman skootterin saaminen rekisteriin | Heguli | Chit-Chat | 8 | 20.11.2011 13:41 |
M Suzuki sj 410 vm 1987 | joojoomies | O/M/V Muut | 2 | 25.10.2005 21:05 |
ECM-koodien esille saaminen. | nepa | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 01.07.2002 07:11 |