![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kävin ottamassa vielä ratin irti kun rupes häiritsee. Tän ei vissiin kuulu olla ihan näin irtonainen Eli sieltä puuttui sokka, sehän jo vaikuttaa aika paljon tohon rattilukon toimintaan.. Mutta autoon on vaihdettu kuulemma koko pylväs ja vanha osa tuli mukana.. Vanha on ilman tilttiä ja paikoillaan oleva tiltin kanssa.. Nyt ei oo tietoa mitä osia on sitten mistäkin otettu, mutta sopivuus ongelmaa varmaan on.. en ainakaan saanut tuota levyä menemään kovin syvälle, että saisi (olemmattonan ) sokan paikoilleen.. Tämä on autossa kiinni Tämä on irrallaan Eroa on siis.. Tämä oli autossa kiinni.. Tuo jousi sopi tuonne vanhaan laakeri melko hyvin ja taas uudessa (autossa) on laakerin päällä joku kuppi ja tuntuu, että tulee liian pitkä paketti.. Onko tämmönen kanssa kukaan paininut?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eivät käy tilttitolppaan, vaan pitää olla "kuppimainen" sakaralevy ja sille sopiva upotettu vilkunpalautuskikkare. Siis tuo torven kontaktilevy/jousen pesä.. Samat ongelmat omissa GM rattitolpissa, Osia sekoiteltu.. Tai Saginaw nuo vanhemmat tolpat kaikki on tehnyt GM/Mopar/AMC vehkeisiin..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kuten koskaan niin ei nytkään mennyt suunnitelmien mukaan hommat.
Bj purkaminen ei enään kesäkaudelle mahtunut, mutta nyt voi rehellisesti sanoa "aloitettu on". Kori lähti nyt ensimmäisenä työn alle. Suunnitelmaan kuuluu, että korin saisi talven aikana kuntoon. Mitään fiiniä laitetta ei tule kun ei taidot moiseen riitä, mutta jos nyt sattuis ees näyttää enään J-sarjalta räkimisen jälkeen. Ja vaan ainoastaan uimarannalla käyntiin kesällä, joten ei tarvitse edes kioski varustusta (ei ole suunnitelmissa korottaa, isoja renkaita, eikä edes ohjaustehostinta.) Rungossa, lokareissa, katossa luukuissa kaikissa on työtä. Ja samaiseen suunnitelmaan kuuluisi, jos saisi korin, rungon ja lokarit hitsailtua sellaiseen kuntoon että ne kelpaa katsastukseen niin katsellaan niitä loppuja sitten myöhemmin. Voihan se olla, että jätetään jälkikasvulle sitten osa töistä tai kokonaan. 😀 Purkamisessa tuli aikamatka (en tiedä millä vuosikymmenellä tämmösiä käytettiin vielä)? Markka valuutta oli 1975 vuodelta Vähän on saanu vanhaan peltiä leikattua irti ja hiukka uuttakin jo paikalleen. Tästä jatkellaan taas jossain vaiheessa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L A niinkuin askivika | Opolo | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.07.2024 10:01 |
| Myyty Jeep Grand Cherokee -95 4.0 Laredo 2350€ | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 09.11.2018 08:00 |
| Myyty -94 Jeep Grand Cherokee Laredo 5.2 V8 Automaatti | halibatsuiba | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 05.11.2018 07:55 |
| Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo -93 | Maxxpower | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.02.2012 11:35 |
| M jeep cherokee laredo -90 4,0 manuaali vaihteilla | reeraaja | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 22.01.2008 21:51 |