![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Rupeaa sj413 vuosikatsastus läheneen, talvella tuli laitettua swiftin g13bb moottori jolla ajeltu muutama tuhat km. Hyvin vetää entiseen verrattuna ![]() Mistä tarvittavat laput muutoskatsastukseen? Yhdeltä konttorilta kyselin niin meinasivat ettei muuta tarvi ku mistä näkee että on mallisarjan tehokkain tuo 413.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
"Ollaan hiljaa saadaan susi".
Ketään ei kiinnosta eikä kukaan huomaa mitään, koskaan, sen kun katsastat sen normaalisti. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kaks kertaa oon tuon katsastanut eikä konepeltiä oo avattu kummallakaan kerralla
![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Pitäs alustaa päivitellä sjstä, onko tästä kokemuksia:
https://www.4x4parts.fi/fi/jousisarj...000062707.html Puolet halvempi ku ironman tai ome. Ei tuu rankkaa offroadia ajettua ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mie laitoin joku vuosi sitten jimnyyn raptorin sarjan. Sehän on kierrejousilla tosin.
On se siellä kestänyt, paitsi iskarien suojakumit ei kestäneet pyhätöntä viikkoa. |
#6
|
|||
|
|||
![]() grand vitaran pyöränlaakerin momentti
Grand Vitara -00, etupyörän laakeri vaihto edessä, mikä on etupyörän laakerin momentt
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Esim tällainen -> https://www.jimnybits.com/grand-vita...HbuSLSEqJnFchV |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Mä taas olen kolunnut vakio korkusilla raptorin pakoilla 7v ja ei viellä edes viiksekkäiksi ole menneet, 3" sarjasta kaverilla hävis puolessa vuodessa parituumaa seisoessa, osalla on menny norriakin vinoksi/poikki noista 3" sarjoista
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Edessä onkin sitte ongelmat eri, norrat ei kestä normaalia ajoa. Toki täytyy sanoa, että ovat notkeita painella prässillä takasin. Laatu tuotteet on helposti korjattavia, siitä tunnistaa. ![]() Tehtiin semmonen kokeilu eteen, että lehtien sidelenkit kempinpulteilla kiinnitettiin ympyräksi, nehän oli aina auki sillain offipalstamaisesti ja latit törrötti sitte jokasuuntaan. Apunorran häntään tehtiin liukuva lisäsidontalenkki sinne ihan päänorran juureen, sinne mistä se aina nurjahtaa. Vähä (5L) tynnyrijoustot kaiketi kärsi, yhtään alustaa kisaamisen jälkeen tutkimatta, sanosin että on hyvä ja kestävä ![]() |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |