![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Hyvähän siitä tuli!!Budjetilla mennään. Nyt on edessä 55mm korotusta ja takana 75mm Laitoin ihan perus korotuspalat jousen väliin. (Sellaiset kumiset/muoviset) 31" renkaat ei tietenkään mahtunut mielestäni tarpeeksi vapaasti pyörimään, niin rälläkällä sitten vain kaarista ~ 50mm poijes ![]() Nyt on sopivasti tilaa kaaren ja renkaan välissä, auton ilme muuttui todella paljon paremmaksi. ![]() Lasien tummennus ja pakoputken muutos ---> kyljestä ulos. Autossa on lukot, joten asfaltilla renkaat murtaa ikävästi, jos oikein tiukkoja käännöksiä tekee. Sitävasten maastossa lukot toimivat oikein mukavasti, kaikki pyörät vetää ja ojien yli on kiva ajella poikittain. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mulla kans kevyttä korotusta edessä tai olla jotain n40mm (onnistuu tuollaisten palikoiden teko tarvittaessa) ja takapää on vielä vaiheessa (vanerista tehty malli vielä paikallaan) korotus suunnilleen sama, pitää vielä mittailla lisääkö korotusta taakse vai meniskö tolla.. mullon muistaakseni 275/75r16 renkaat, elkuperäisillä aluilla 30mm spaiserit joutui laittamaan ja vakaajan tangon irroittamaan, että mahtuu vielä kääntymään ![]() ![]() ensitöinä kun tuon ostin niin leikkelin vanhat paperihelmat pois ja palkkia tilalle, saatoin mm: TimoL:n topiikista ja muilta katsoa ohjeita ja tipsejä ennenkuin omaani uskalsin alkaa tuunaamaan. nyt on kestävät helmat ja katu uskottavuuskin parani (vaikkei olekaan ollut kaduilla muutamaan vuoteen) täytyy seurailla tätä topikkia ja inspiroituakin ehkä lisää ![]() Ps, hei melkein naapuri voitais jossai kohtaa tavata ja tutkia/keskustella noista ajokeista enemmän ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Etuperä on avoin ja takana saattaa olla kitka, tosin kyseessä Spicerin trashlok niin on todennäköisesti jo melkolailla loppu ja kitkapakkojen levyistä osa halki. '93-'95 249 on viskolla sekä isolla puolella että pikkupuolella, ei siis ole tönkkö 50/50 neliveto edes 4lo asennossa vaan aina viskon läpi. Se miksi murtaa tiukoissa käännöksissä asvaltilla johtuu vanhasta viskosta, vanhetessaan ne menee näissä aika rajusti juntturaan ja tuntuu enemmän kiinteältä nelivedolta kuin jatkuvalta nelivedolta.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mätä helmat palkkihemmaks ?? | vanha-aatami | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 17.06.2007 14:18 |
Uudet helmat Pajeroon. | luppakorva | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.10.2006 14:11 |
HJ helmat | oskari4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.02.2006 18:33 |
Jeepin helmat | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 19.04.2004 16:38 |
helmat | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 12.03.2003 16:17 |