![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Oli keliä tosiaan, ihan perus talvikeliä, ja yllättävän pitkään. Eikä ollut ongelmia liikenteessä, vaikka kaksivetoisella talvikeliin, saati hiekkateille, suunnittelemattomalla tilaihmeellä tulikin ajot suoritettua. Penkkojen kanssa, mitä ei tuolla viitsi edes yrittää ylittää, kumma kaipuu tuli P38 Rangea kohtaan jolla liikkuessa ei ollut ikinä huonoa ajokeliä. Harmituksen voisi siitäkin kyllä kehittää, pakkoko sen oli yhden pytyn puristukset kadottaa... Eilisen päivää tuulen kanssa tuuppasi joka suuntaan lumihöttöä, ja yöllä satanut vesi on tehnyt pihan aika mielenkiintoisen oloiseksi. Tikkailla pitäisi käydä kiipeilemässä seinältä yksi kamera alas, sopeti yhteydenpitonsa sisäyksikköön hetkellisen sähkökatkon seurauksena, yhteys muutenkin ollut vähän rajoilla langattomasti, ja vaikka langalla saikin toimimaan niin nyt se ei sitäkään enää tunnista... Niin, ja seuraavaksi odotellaan että lumet tulisi katolta alas. Tallin ovien puolelle kun putoaa, niin ehtii siinä märkä lumi saada kivasti vauhtia reilun kuuden metrin matkalla, ja takertuu maahan aika lujasti. Eihän tuossa muuten olisi mitään, mutta kroppa kun ei oikein painavan lumen kanssa tule enää toimeen, ja jos tallin edustaa ei putsaa niin sitten sinne ei kuljetakaan ennen kuin kevät pitkälle ehtii...
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Mitä järkeä uhkailla lumiaurakuskeja tai muita, jotka auttaa yhteiskunnassa?
https://yle.fi/a/74-20071113 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tänään tarkistin kaupungissa, että yksi pihaliittymä on auki kun on palvelu tilattu. Ei ainakaan itseltä mitenkään langat kuumana tilata lumeen liittyviä palveluita. Näitä minimoidaan. Valintojen maailma... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Öö... Mitenhän tämä nyt liittyy mahdollisesti aurauskaluston kuljettajien ammattitaitoon tai motivaatioon?
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kalustoa kuitenkin on olemassa melko hyvin. Tekemällä joskus lumitöitä tai asumalla yksityistien varressa joutuu miettimään mitä optimoida, haluaako pienet kulut, hyvät välineet ja kuinka usein tehdään. Jos halutaan minimiä, voi niinkin tehdä. Kaupungissa asiat on ratkaistava jotenkin muuten eli rahaa osoitettava tekemiseen. Viimeksi muokannut tekniikkamies : 25.01.2024 08:41 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tori on pilattu tänään täysin, TÄYSIN.
Miksi vitussa joku yksinkertainen ja toimiva asia pitää mennä pistämän ihan vittu pilalle
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä vituttaa 2023 | TimoV | Chit-Chat | 52 | 21.11.2023 18:20 |
| Mikä vituttaa 2022 | TimoV | Chit-Chat | 197 | 13.12.2022 23:15 |
| Mikä vituttaa 2019, 20, 21 | artsi777 | Chit-Chat | 644 | 29.10.2021 14:04 |
| Mikä vituttaa 2018 | artsi777 | Chit-Chat | 356 | 01.01.2019 20:53 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |