![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Askola on kirjaimellisesti ihan naapurissa, olis kiva joskus lähteä kokeilemaan tota mettässä rytyyttämistä silleen semi-oikeesti. Noh, ei kyllä ole oikeita laitteita siihen hommaan ja sekin mikä on on rytyssä tällä hetkellä ni jatketaan haaveilua...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kävi tuo parkki/päiväajovalo kiukuttelemaan kuskinpuolella. Palaa ihan himmeästi ja välillä ei ollenkaan.
No huono johtoliitoshan se vaan oli. Eli nyt palaa taas kunnolla. Sitten kaupan pihassa huomasin että valot ihan ummessa, 20km ajon jälkeen näyttää tolta. Jos enempi tulee ajoa lumikeleillä, taidan vaihdella halogeenit takas. Äkkiähän nuo putsaa, mutta aika tiuhaan sais pysähdellä. Sit vielä hurrja offparkki, naapurit varmaan ihmeissään mutta ruudussahan tuo oli ja paremmat paikat säästyi normiautoille.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mikäs kiinnike se tämä nyt on?
No sehän tuli kiinni jakikseen. Ja liittyy vahvasti käsijarruun. Vähän monimutkaisempi toteutus kuin oli vanhalla NP203 jakiksella, mutta loppujen lopuks tuli jämäkkä ja toimiva kässäri. Nyt on täyspitkällä vaijerinkuorella, niin ei tullut sitä turhaa joustoa mitä vanhassa oli. Sit arvuuteltiin laitetaanko hakkapeliitat eteen vai taakse. Eteenhän ne sitten tuli jos talvi olis yllättänyt niin ois kääntyilly paremmin. Samalla vähän latailtiin optimaa, ihan varmuuden vuoksi. No ei tullut lunta tupaan niin sitten laitetiinkin katupallot alle ja valmistaudutaan kruisailusesonkiin. Kait se pitäis jaksaa ottaa katto veke ja asentaa kesäovet.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#4
|
||||
|
||||
![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#5
|
||||
|
||||
![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tosta ilmanputsarihässäkästä tulee ajoittain kyselyä, niin tässä on vielä linkki aiheeseen ja itellekkin talteen varaosanumero:
https://parts.agcocorp.com/ie/en/p/a...ent/3595486m92 AGCO Part Number: 3595486M92 On ollut kyllä hyvä patentti, konepellin päältä kun on nuo imukärsät niin imuilman lämpö pysyy kurissa ja lisäksi suodatin on ollut tosi puhdas kun tarkastin. Ilmeisesti katupöly ei noin korkealla juurikaan leijaile. Metsässäkin on käyty, hauskaa oli. Creepyt rupee olee aika sliksinä, mutta melko hyvät samanlaiset käytetyt olis katteltuna tilalle kunhan ehditään tekemään kauppaa. Mud trepadoreja oon siis säästellyt tositoimiin ja perushommat ja katuajo creepyillä.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Syksyn saapuessa asennetaan katto ja ovet.
Sitten hankittiin vähän tuoremmpaa creepyä alle kun vanhat rupes olee jo melko kuluneet. Vanhoille pesu ja myyntiin. Hieman on naarmua ja pinta vähissä mutta yllättävän hyvin toimi kulmakorven maastoissa edelleen. Uudemmat oli jo ostettu niin tuli vähän pelleiltyä kun jäi takamurikasta kiinni johonkin kiveen. Erikoistyökalulla rengasta pois vanteelta. Vanteitakin piti vähän korjausmaalailla, mutta ei meinannut kuivua millään viileissä tallioloissa. No kuumailmapuhaltimella lämpöä niin alkoi kuivua. Ja vararengaskin sai vähän tymäkämpää kulutuspintaa. Creepyjä ei enää saanut uutena niin otin sitten mud trepan. Hyvin palvellut varapyörä, en koskaan käyttänyt mutta oli mukana tukena ja turvana. Myydään seuraavalle.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |