Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.11.2023, 19:43
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Lähinnä vaikuttaa että määräyksestä on unohtunut että mitä autoja ja millä edellytyksin saa korottaa laittamalla palikkaa korin ja rungon väliin.
Toisaalta alustamuutos- osiossa määritellään kokonaiskorkeuden maksimit, ja myös minimi mitä auton alle pitää jäädä tilaa. Mielestäni siksi ihan looginen paikka myös korinkorotukselle.
Ei se mitään haittaisi vaikka olisi omana kohtanaan myös korirakenteeseen liittyvien muutosten kohdalla, mutta ei siihen mielestäni kuitenkaan tarvita puolen sivun verran tekstiä kuten vanhassa oli.

Tämä uusi versiohan on sinällään parempi, että nyt kaikkia missä on erillisrunko voi korottaa korinkin osalta.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.11.2023, 18:06
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 934
Perusasetus

Onko noista turvakaari asiosta täällä ollu jo keskustelua?Tuollaiseen kiinnitin vaan huomiota kun sääntöjä lueskelin.

Turvakaari tai turvakehikko tulee kiinnittää ajoneuvon runkoon hitsaamalla tai itsekantavan korin pohjalevyyn vähintään neljästä pisteestä vähintään neljällä halkaisijaltaan 10 millimetrin ja lujuusluokaltaan 8.8 läpipultilla, jolloin tulee käyttää vähintään 3 millimetriä paksuja kooltaan 150x150 millimetriä olevia teräksisiä vahvikelevyjä pohjalevyn molemmin puolin. Turvakaaren tai turvakehikon putket tulee liittää pohjalevyn sisäpuolella käytettävään vahvikelevyyn yhtenäisellä saumalla hitsaamalla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rengas- ja moottorimuutoksien rajat muuttumassa! -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 839 19.11.2021 10:25
Rajat kiinni ja äkkiä!! Lars Society 3 09.02.2016 19:31
Gen2 pajeron moottorimuutosten leimaus Dectane Tekniikka & Jutustelu 7 03.01.2013 14:29
Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... Korpikumpu Chit-Chat 16 19.12.2009 20:38
Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 25 09.07.2007 10:34


Sivu luotu: 16:37 (GMT +2).